الأحد، 12 فبراير 2012

مواجهه الحقيقه (7)


يااااااااااااااااااااااه

لو تعرفوا مدى سعادتى اليوم

بصراحه انا مش عارفه انا فيه ايه النهارده مش طبيعى

كنت متالقه النهارده بزياده على غير عادتى

عمرى ماكنت متالقه اوى كدا

عموما دا مش كلامى دا كلام كل الناس اللى شوفتهم النهارده

كتير شافونى النهارده و حسوا انى مختلفه

انا شخصيه حاسه بكدا

فى كل حاجة فيا

قابلت صديق قديم ليا ماشوفتوش من زمان اوووووى  من سنين

و شوفت قريب ليا

بصراحه انا ماكونتش انا عارفه انا مالى

حسيت كانى كنت شاربه حاجة
ههههههههههه


برغم ان يومى النهارده كان صعب اوووووووووووى

لانى خرجت من البيت من الساعه 9 مارجعتش غير 9 بليل

و دا كان  صعب عليا اووووووووووووى

و موتنى من التعب خصوصا انى ماكونتش نمت اليوم اللى قبله غير اربع ساعات بس

و دلوقتى هموت من التعب اووووووووووووووووووى

و نفسى انام بس كمان نفسى اقولكوا على اللى حصل معايا النهارده بالتفصيل

بس انتوا عارفين  انا يرغم انى محتاجه لمساعده

الا انى قررت انى استغلكوا و اخليكوا انتوا اللى تساعدونى

و تقفوا جنبى

لانى بصراحه مش لاقيه غيركوا

و عارفه انى مش ههكون عليكوا تكسفونى و تقولى لا

علشان كدا انا هفضل احكيكوا و اقولكوا على حياتى

و اقولكوا على دراساتى و ثقافاتى و اللى بفكر فيه و بدات فى تنفيذه فعلا من سنتين

و برغم كدا الا انى بردوا حاسه مش قادره اساعد نفسى من جوا

انما من بره مستحيل ان اى حد يحس منى باى حاجة

طبعا غير السعاده و الامل و الابتسامه و التفاؤل و كل المعانى الحلوه

غير كدا صعب حد يحس بحاجه غير كدا

بس ماعلينا

انا عارفه انى كل دا و انا ماقولتلكوش اى حاجة عن يومى بالتفصيل

و ان كل اللى عملتوا انى قولتلكوا عناوين بس

بس معلش استحملونى النهارده لانى بجد تعبانه اووووى دلوقتى  هموت من التعب

حاسه انى تعبت اكتر

بس ربنا يستر

انا دلوقتى مضطره انى اسيبكوا و ماكملش معاكوا باقى الموضوع

انا بس كنت حابه انى اطمنكوا عليا

ربنا يوفقكوا و يكرمكوا يا رررررررررررررررررررررب كلكوا

و تحققوا كل اللى بتحلموا بيه





يـــــاســــمـــــيــــــن لــــــبـــــده
12/2/2012
09:51م

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق