الجمعة، 9 ديسمبر 2011

موقف صعب

حدث لى موقف انا عن نفسى احس انه صعب على الاقل على بس على قدا ما انه صعب هو محير اوى  ذهبت مع للنادى و كنت

شبه مخنوقه حصلى موقف فى الناس و من وقت هذا الموقف و انا مش عارفه حاجة بقى بيطلعلى من تحت الارض بقيت بشوفه

كتير اوى

لاقيت ان بنت خالته واحده صحبتى عرفت منها انه بيحبنى اوى و نفسك يتكلم معايا

نسيت الموضوع و عملت كانى ماسمعتش حاجة بس هو بدا معايا يالرسائل على الفيس و على الميل و اخيرا بدا يبعتلى كروت

كاتبلى فيه كلام جميل اوى انا مانكرش انى حبيت الكلام اوى من كتر جماله بس اولا و اخير انا مش ببصل للكلام على اى اساس

غير انه كلام عادى

بقاله فتره ماشى ورايا مش بيفارقنى بيوصلنى لحد البت لحد لما يطمنن عليا و بعدين بيمشى اكتشفت دا امبارح بالصدفه

موضوع حيرنى اوى لانى مش عارفه اعمل ايه حاولت عن طريق بنت خالته انى اقوله يبعد عنى بشكل لطيف

بس مافيش اى فايده و هو بيتعلق بيا اكتر مشكلتى انى قلبى ضعيف الجانب الجيد جوايا اقوى من الجانب الشرير

اخاف انى اعمل اى حاجة اجرحه اولا و اخيرا هو انسان حرام انى اجرح انسان لاى سبب بيصعب عليا اوى مش بيهون عليا

و هو ماشى ورايا امبارح كنت ساعتها لوحدى علشان كدا حسيت بالخوف خوفت يجيله الجراه انه يتكلم معايا بشكل مباشر

كنت مرعوبه لانه لو قربلى انا ممكن اضربه بي مش عارفه احساسى بالخوف ممكن يضعفنى و هو يقدر انه يستغل دا

مش عارفه حاسه انى فى فيلم عربى قديم حاسه انى خايفه و شايفه ان الحل لموضوع الخوف دا انى اكون متعصبه اوى او

غضبانه اوى و دا صعب انى اعمله لانى بحاول انى احطهم تحت السيطره لانهم لو فلتوا هيموت احساسى و ساعتها هيظهر

الجانب الشرير اللى مش ممكن لاى حد انه يتحملوا

بتمنى من ربنا ان الموضوع دا بعدى على خير من غير ما اجرح حد و لا ااذى اى حد



                                                                                                                            
                                                                                                                             ياسمين لبده
                                                                                                                             9/12/2011

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق