السبت، 28 يوليو 2012

يوم من حياتى (2)

النهارده كان يومى تحفه

جميل اوى قابلت فيه ناس كتير

و ضحكت كتيييييييييييييييييييييييييييييير اوى لدرجه ان عينى دمعت

و كانت ديه اول مره اضحك بجد اووووى من زمان

و فى نفس الوقت اتعرفت على ناس كتير  دمهم خفيف اوى

و انا حبيتهم اوى

لانى حسيت انهم ناس كويسين

و دا كان شرف كبير اوى ليا اننا نكون اصحاب

كان يوم جميييييييل اوى

حتى الشخص اللى كنت قولتلكم عليه

كل حاجة بقيت تمام اوى الحمد لله

و كل حاجة تمام اوى

بجد انا النهارده كنت مبسوطه اووووووووى و يومى كان جميل اوى

و يا رب فرحتى تكمل لحد بكره

و الملك سليفسار يسامح الجاريه

و بكده الفرحه هتكمل

يا رررررررررب

النهارده من كتر سعادتى انا غنبيه و رقصت

و قريت 5 اجزاء فى القرآن

ممكن لكون تعبانه شويه لانى مانمتش كويس

بس مش قادره انى احس بالتعب دا لانى مبسوطه اوووى

و السعاده مش مخليانى عارفه اشوف او احس باى حاجة غير السعاده و بس

انا على اتم الاستعداد انى انفذ لاى حد اى طلب مهما كان


يـــــاســــمــــيـــن لــــــبــــده
28/7/2012
11:00

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق