الخميس، 2 أغسطس 2012

يوم من حياتى (3)

مش عارفه ابدا منين و لا منين

انا الايام اللى فاتت ديه كلها حصل فيها حاجات كتيييييييير اوى

حاجات مش ممكن حد يتخيلها او انه يصدقها

لدرجه انى كنت بعيده عن الدنيا كلها

مش انتوا و بس

و ديه حاجة كانت مضيقانى كتيييييييييير

عمرى ما حبيت انى ابعد عنكم

و انتوا عارفين دا

لانكوا عارفين انكوا اكتر ناس دلوقتى بحب اتكلم معاهم اوى

و افضفض لهم بكل اللى جوايا

المهم دلوقتى

انى اغم عليا

دا حصل يوم الاثنين

الشمس كانت صعبه عليا اوى

جالى هبوط و ماقدرتش اغم عليا

تعبت كتير اليوم دا

لدرجه انى خفت اى حد يحس باى حاجة غير الهبوط

ساعتها كل اللى خططتله هيبوظ و الكل هيعرف انى تعبانه

المهم انى حصلتلى حاجة غريبه اوى

انى فضلت نايمه اليوم كله

و اليوم اللى بعده كمان

ماصحتش غير ساعات قليله جدا تقريبا ساعتين بس

دا طبعا بشكل متقطع

و الغريب الاحلام اللى حلمتها وقتها

حسيت انى فى عالم تانى

حسيت انى عايزه افضل نايمه على طول

مش عايزه اصحى

بس جالى تليفون من واحده صاحبتى كانت عايزانى معاها فى مشوار

قولتلها مش قادره

بس هى صممت انى اجى معاها و اخرج من الجو اللى انا فيه

قولت فرصه و ممكن فعلا يكون عندها حق

و لما رحت معاها

شوفت حاجات جميله

و كل الجو جميل

كان فيه ناس لطيفه

شباب محترمين و دمهم خفيف اوى

و روحهم حلوه

المهم ان الموضوع دا كان يوم الاربعاء

و كالعاده شويه و تعبت و طبعا جالى هبوط

طبعا انتوا مستغربين ايه موضوع الهبوط الكتير دا

بس صدقونى الموضوع بسيط اوى

كل الموضوع انى مش بتسحر و لا بفطر كويس

المشكله انى من يومها قررت انى مش انزل من البيت علشان كل دا مايحصلش و ماتعبش تانى

بس للاسف انا لازم اخرج النهارده

و انا مش عارفه و خايفه كتير لاحسن يجيلى هبوط

لانى ول جالى هبوط هتكون مشكله

و كل حاجة هتبوظ

انا عملت حسابى كويس و كلت كتيييييييييير اوى

علشان مش يجيلى هبوط و كله يكون تمام

و ربنا يعدى النهارده على خير

انى حقيقى خايفه اوى

دا غير انى تعبانه كتير و عايزه انام

و مش عارفه انا لو نمت الساعه 1 زى الطبيعى بتاعى هعرف اصحى امتى

و هروح امتى

تصدقوا شكلى هروح اكمل نوم هناك

هههههههههههههه

مجنونه و مش عارفه اى حاجة

و سيباها على ربنا

اها فكرتونى

فيه مفاجاه كتيييييييير حلوه بالنسبالى

ان هناك هيكون فيه 3 اشخاص ليهم معزه كبيره عندى

اولهم حبيبى و روحى و عمرى و حياتى مصطفى دا طفل عنده سنتين و كام شهر كدا

قمر اوى و انا بمووووت فيه

دا يبقى ابن بنت عمتى

و انا بحبه اوووووووووووووووووى

و التانى يبقى زياد

دا يقى انا بمووت فيه و بحب روحه اوى

لان روحه مرحه جدا و دمه خفيف جدا

و شقى اوى و مجنون

بحس انه فيه حاجات كتير اوى منى

و متاكده انى هيكون انسان ذكى جداااااااا

انا عن نفسى بشوفه شبه باباه اكتر من مامته

و دا بقى عنده تقريبا  دلوقتى سنتين

الشخص التالت بقى يبقى مش قريبى و بس

لا هو كمان يبقى صديقى

ممكن اكون ماشوفتهوش غير مرتين 

بس اللى خلانى اقول انه انسان عزيز عليا انه احتمال يكون هيجى علشانى

و ديه حاجة تفرحنى كتييييييير

كان قايلى انه مش هيجى و انه مش هينفع و انه مش عايز

و حاجات كتير من كدا

و زعلت كتير انه مش هيجى

بصراحه انا زعلت لانه لو مش جه ابن عمى هيكون زعلان و كتير من اللى موجودين هيكونوا زعلانين

خصوصا انها مش اوى مره

و حسب ما قال قالى انهم متعودين على كدا

متعودين على انه مش بيجى

بس لاقيته النهارده بيكلمنى و بيقولى انه هيجى

ساعتها انا فرحت اوووووى

سبب فرح كانت ان ماحدش هيكون زعلان منه

و ديه حاجة جميله

اتمنى ان  النهارده يعدى على خير

و ان دمى مش يكون تقيل

نفسى فى حاجات كتييييييييييييير اوى النهارده

و مش عارفه اذا كان كل اللى نفسى فيه هيتحقق ولا لا

بس ماعنديش غير كلمه واحده بس و هى :

يا ررررررررررررررررب


ياسمين لبده
3/8/2012
6:53ص

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق